Vážení zákazníci, od 3. 6. platí minimální hodnota objednávky 300 Kč. Menší objednávky je možné si po domluvě vyzvednout na prodejně. Pro usnadnění změny jsme dočasně zlevnili Zásilkovnu na 39 Kč. Děkujeme za pochopení, Tým Správy oken 💙💚🧡

Správa oken od profesionálů

Správa oken vznikla v roce 2015. Pro své zákazníky poskytujeme kompletní servis, opravy oken a prodej náhradních dílů s výdejním skladem pro Prahu a okolí. Díky velkému zájmu o náhradní díly a naše služby jsme v roce 2016 spustili e-shop Správa oken.

Vzniku naší firmy předcházelo mnoho let praxe. V oboru servisu oken se pohybujeme už od roku 2004. 

Naší předností je:

  • znalost oboru do hloubky
  • volba kvalitních materiálů
  • široká dostupnost dílů pro vaše okna, dveře a žaluzie.

V roce 2018 jsme založili firmu Správa oken s. r. o. Navázali jsme spolupráci s dalšími firmami na podporu prodeje a pro rychlejší dostupnost služeb.

Upevnili jsme si naši pozici na trhu – jsme partnerem pro koncové zákazníky, firmy, družstva, realitní kanceláře, správy nemovitostí i školy.

 

Jak to u nás funguje?

 

Při sestavování nabídek vždy vycházíme z potřeb zákazníka a dostupnosti produktů. Naše služby si objednáte a vše zaplatíte až po provedení či dodání, na místě v hotovosti nebo později převodem na účet. 

Objednávky přijímáme z e-shopu, telefonicky, e-mailem nebo osobně. 

Větší poptávky zpracováváme po prohlídce místa realizace, kterou provádíme bezplatně. 

Zboží odesíláme po celé ČR a na Slovensko. Můžete si zvolit služby České pošty, PPL, vlastní rozvoz Správy oken nebo Zásilkovnu. Platba je možná v hotovosti, kartou, na dobírku nebo převodem.

V případě zájmu nás kontaktujte.